پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3684
-
الف
+

آغاز به کار نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس خیام

نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوره جشنواره جهانی عکس خیام در بهبهان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوره جشنواره جهانی عکس خیام در بهبهان آغاز به کار کرد.

به گزارش آی‌فیلم، نمایشگاه عکس‌های برگزیده چهارمین دوره جشنواره جهانی عکس خیام یکشنبه ۵ آذر در نگارخانه میرزای شوقی بهبهان آغاز به کار کرد.

این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، کانون فیلم و عکس بهبهان و نمایندگی فیاپ (فدراسیون جهانی هنر عکاسی) برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره جهانی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام، اجرایی شد که مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز این دوره خرداد امسال با حضور ریکاردو بوسی رییس فیاپ از ایتالیا و مسئول جشنواره‌های فیاپ از لوگزامبورگ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

گفتنی است، در چهارمین دوره این جشنواره ۲۱ هزار و ۳۹۹ قطعه عکس از هنرمندان ۵۵ کشور جهان به دبیرخانه ارسال شد که داورانی از فرانسه و ایران انتخاب آثار را برعهده داشتند. آثار برتر جشنواره در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، عمان، یونان، هنگ کنگ، آرژانتین، روسیه، عربستان، ترکیه، تاجیکستان، ازبکستان، مقدونیه و شهرهای مختلف ایران و چندین شهر آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته می‌شود.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا ۱۱ آذر صبح ها ۱۰ الی ۱۲ و بعد از ظهرها ۱۸ الی ۲۲ در نگارخانه میرزای شوقی بهبهان برپا است.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر